Pierwsza w Polsce pasta z kurczaka w tubce od marki Duda już w sprzedaży
Będąc częścią koncernu Cedrob, największego producenta drobiu w kraju, szukamy rozwiązań pozwalających rozszerzyć wykorzystanie mięsa z kurczaka w produktach wygodnych i nowoczesnych. Wierzymy, że to doskonałe źródło białka znajduje zastosowanie w różnych okazjach do spożycia, których katalog również rozwijamy - mówi Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu CEDROB FOODS S.A.
To jednocześnie nasza odpowiedź na rozwijające się na europejskich rynkach portfolio past m. in. rybnych, co potwierdza kierunek ewolucji kategorii i budowę jej silnej gałęzi poza lodówką w segmencie przekąskowym. Potencjał produktu na polskim rynku sprawdziliśmy również w badaniach konsumenckich, otrzymując bardzo pozytywny feedback - konsumenci docenili walory naszej pasty z kurczaka, jako lekkiej i zdrowej przekąski, a jednocześnie szybkiej i wygodnej do podania - dodaje Marietta Stefaniak.
Badania Euromonitor International’s Megatrends Quantification Model z 2024 roku wskazują, że aż 66,5% konsumentów na całym świecie poszukuje rozwiązań ułatwiających codzienne życie. Wprowadzając na rynek pastę z kurczaka w wygodnym opakowaniu, marka Duda wpisuje się i w ten trend. Co więcej, Pasta z Kurczaka Duda Premium dzięki opakowaniu - tubce - może być przechowywana w temperaturze pokojowej i ma dłuższy niż produkty chłodzone termin przydatności. Tym samym pasta to nie tylko tradycyjne zastosowanie na kanapkę, ale również doskonały składnik przekąsek typu finger food, sałatek czy tapasów, spożywanych zarówno w domu, jak i poza nim - na wycieczce, jako przekąska on the go.
Stawiamy na funkcjonalność i atrakcyjność opakowania. Zadbaliśmy też o to, by Premium pasta z kurczaka - w codziennej diecie - stanowiła istotne źródło białka pochodzące z mięsa drobiowego. W ręce naszych konsumentów trafia zatem wartościowy i wygodny w użyciu produkt - podkreśla Leszek Organista, senior brand manager w CEDROB FOODS S.A.
Drób pozostaje dla konsumenta najbardziej wartościowym i najłatwiej dostępnym źródłem białka. Dostarczamy na rynek wyroby, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. To wynik naszej elastyczności i umiejętności zdefiniowania ich potrzeb - zaznacza Karolina Sarnik, dyrektor marketingu CEDROB FOODS S.A.
Teraz, dzięki naszej premium paście z kurczaka gwarantujemy oczekiwaną dostępność i wygodę sięgania po lekką i zdrową, drobiową przekąskę. Łatwe i szybkie śniadanie, posiłek do pracy, na wycieczkę czy na spotkanie z przyjaciółmi… Można znaleźć wiele powodów, żeby rozsmakować się w naszych pastach, zwłaszcza, że produkt przechowywany jest w wygodnej do użycia tubce, co z pewnością rozszerzy grupy docelowe o takie targety, jak single czy DINKs - dodaje Karolina Sarnik.
Powodów do spróbowania nowych premium past z kurczaka jest więc naprawdę wiele. Jednak ten podstawowy to fakt, że ten innowacyjny produkt przeniesie nas z pewnością na wyższy poziom smaku, a właściwie trzech smaków do wyboru: klasyczny, z borowikami i z chili. Tu znaczenie ma również kremowa, aksamitna konsystencja.
Wdrożeniu produktowemu towarzyszy szeroko zasięgowa kampania, której pierwszy etap oparliśmy na promocji za pośrednictwem social mediów i współpracy z topowymi polskimi influencerami - docieramy w ten sposób do interesujących nas grup docelowych. Produkt będzie także promowany podczas letnich eventów marki Duda, planujemy kilka niestandardowych działań, które będą na pewno zaskoczeniem dla konsumentów - dodaje Leszek Organista.
Szczegóły na temat produktu można znaleźć na stronie www.pastaduda.pl
Źródło informacji: CEDROB FOODS S.A.